fbpx
קול קורא למייקאתון InterArt-Ed 2021

מרכז היוצרים שלומי יוצא בקול קורא להשתתף במייקאתון – InterArt-Ed, ליצירת אבטיפוס רעיוני של ממשק אינטראקטיבי למיצגי אמנות ומרחבי למידה. הממשקים ישמשו כמודל והוכחת התכנות (POC) לפיתוח קפסולות למידה.

אינטרארט (InterArt) הוא מיזם לטכנולוגיה ואמנות אינטראקטיבית שמשיקה מעבדת לונהמיינד – חברת מחקר ופיתוח בתחום  edutainment.

המייקאתון 2021 InterArt-Ed לטכנולוגיה ויצירה יתקיים ביום

6-7.10.21

אז אם אתם סטודנטים ומייקרים מתחומים שונים – אמנים, מעצבים, מהנדסים, מפתחים, פדגוגים,
פרפורמרים, פסיכולוגים או נוירו- פסיכולוגים, או פילוסופים אתם מוזמנים למייקאתון Ed-InterArt 2021

להרשמה חייגו 050-6610553 או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם
סטודנט או מומחה בתחום:
איך שמעתי על האירוע?
האם אני זקוק לסידור לינה (ללא תשלום נוסף)
אוכל
במידה ויש רגישות למזון או לרכיבים נא לציין לאילו:
שאלות, בקשות או הערות שחשוב שנדע עליהם?
התכנית
פרסים

פרס ראשון – הפקת מיצג אינטראקטיבי
פרס שני – משקפי VR אוקולוס
פרס שלישי – קסדת EEG מיוז II

האתגר:

מייקאתון אינטרארט מיועד לעודד חשיבה וחדשנות ליוצרים, ליזמים ואנשי טכנולוגיה שמעוניינים לפתח פתרונות, כלים ופלטפורמות טכנולוגיות חדשות שנוגעות לעולם היצירה כתהליך למידה. הסדנה מאפשרת אינטראקציה בינתחומית בשיתוף פעולה עם מייקרים מתחומים שונים במטרה לחבר בין יצירה, המצאתיות, חידושים טכנולוגיים וממשקים למרחב החינוכי. בחלל הסדנה עומדים לרשות המשתתפים: מרחב הקרנה, קיר הקרנה, מבנה מתנפח, מצלמות, מקרנים, חיישני מוח, חיישני תנועה, קסדות ביופידבק, תאורה, סאונד וגם וידיאו.

אבל איך נפתור  את זה?

בחיבור שבין טכנולוגיה, חינוך אומנות וקוגניציה, על כל רוחבה – מעולמות התוכן באמנות ובמדע הטכנולוגיה והעיצוב החזותי, ועד עולמות אמנויות הבמה, המוזיקה ומשחקי הווידיאו – מטרתו, אינקובטור רעיוני שנועד לחבר בין חברות הטכנולוגיה, המשקיעים וקרנות ההון סיכון, לבין יזמים, יוצרים ואמנים כדי לעודד יוזמות חדשות ליצירת מרחבי למידה אינטראקטיביים בתחום האד-טק.

המייקאתון

היוצרים, מייצגים תחומי ידע המשלימים 4 קבוצת יצירה עם ידע מתחומי אמנות המיצג, אמנויות הבמה, החינוך והקוגניציה, העיצוב וההנדסה. המשתתפים יקבלו ליווי בידע רב-תחומי לאורך מייקאתון.

הפרויקטים בסדנה חייבים לענות על הקריטריונים הבאים:

• הוכחת חדשנות טכנולוגית והבנת חווית המשתמשים.

• הצגת מודל לממשק למידה אלטרנטיבי מעולם היצירה האמנותית.

מרחבי האינטראקציה

4 מרחבים טכנולוגיים /עיצוביים יועמדו לטובת הקבוצות:

״ממד העומק״
(Deep Surface)

״ממד העומק״ – שימוש באובייקטים פיזיים חכמים (כמו קוביות וחפצים אחרים) כמחוללי חוויה מרחבית

“צליל ונפח"
(Sound Trampoline)

“צליל ונפח" – יישום תנועה דינמית וקצבית במרחב מבנה מתנפח לחוויית שמע – הדהוד אור קולי

״מציאות משולבת״
(Mixed Reality)

״מציאות משולבת״ – תערובת של עולמות פיזיים ודיגיטליים, המחוללים חוויה המשלבת אינטראקציה אנושית, מחשב וסביבה

“קוביית הוידאו”
(video cube)

“קוביית הוידאו” – מעקב על מבע במחול במרחב קובייה, כמחולל חווית קוגניציה מגולמת גוף